ЧИ ПОТРІБНИЙ ДОКУМЕНТ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ID-КАРТКИ?
Відсутність реєстрації місця проживання не може бути підставою для відмови в оформленні першого паспорта громадянина України у вигляді ID-картки чи обміну документа у зв’язку з завершенням його терміну дії. Однак за відсутності «прописки» власнику першого паспорта не буде автоматично присвоєний Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
При формуванні пакету документів для оформлення українського паспорта громадяни можуть подавати до підрозділу міграційної служби/ЦНАПу/Паспортного сервісу витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує відомості про місце реєстрації/проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування.
Витяг видається органом ведення реєстру територіальної громади у паперовій формі за зверненням заявника або генерується у мобільному за стосунку «Дія». При цьому документ в електронній або паперовій формі має однакове юридичне значення.
Слід також мати на увазі, що штамп про реєстрацію/зняття з реєстраційного обліку місця проживання в паспорт громадянина України у формі книжечки в підрозділах міграційної служби більше не проставляється. У разі зміни місця проживання чи перейменування назви вулиці власник паспорта громадянина України зразка 1994 року за потреби може оформити паперовий або електронний Витяг.
Управління ДМС у
Чернівецькій області