План заходів на 2025 рік із відстеження результативності діючих регуляторних актів
Кадубовецька сільська рада, дотримуючись принципів прозорості та відкритості рішенням виконавчого комітету від 09.05.2025 року №1/12, затвердила план заходів на 2025 рік із відстеження результативності діючих регуляторних актів. Ці заходи спрямовані на підвищення ефективності регуляторної політики та врахування інтересів усіх учасників громади.
Дата і номер регуляторного акту |
Назва регуляторного акту |
Найменування підрозділу відповідального за розробку та перегляд регуляторного акту |
Вид даних, які використовуються для відстеження |
1 |
2 |
3 |
4 |
№5-7/2021 від 23.04.2021 року |
Правила благоустрою території населених пунктів Кадубовецької сільської ради |
Відділ земельних відносин благоустрою та охорони НС |
Кількість порушень правил благоустрою ст. 152 КУпАП; Розміри витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою комунальним підприємством |
№6.1-9/2021, №6.2-9/2021, №6.3-9/2021, №6.4-9/2021 від 08.07.2021 року |
Про встановлення місцевих податків та зборів |
Фінансовий відділ та відділ земельних відносин благоустрою та охорони НС |
Розмір надходжень до місцевого бюджету , пов'язаних з дією акта. Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта. |
№320-29/2023 від 24.03.2023 року |
Норми надання послуг з вивезення побутових відходів для населених пунктів Кадубовецької сільської ради |
Відділ земельних відносин благоустрою та охорони НС |
Обсяг наданих послуг із вивезення побутових відходів; Рівень оплати послуг із вивезення побутових відходів; Звернення громадян щодо надання послуг із вивезення побутових відходів |
№497-34/2023 від 10.10.2023 року |
Порядок добровільного відшкодування безпідставно збережених коштів за використання земель комунальної форми власності з порушенням вимог законодавства |
Відділ земельних відносин благоустрою та охорони НС |
Кількість укладених договрів оренди та/або договорів купівлі продажу; Розмір надходжень до місцевого бюджету , пов'язаних з дією акта; Кількість складених актів та поданих судових позовів про відшкодування коштів; |
№927-49/2024 від 21.11.2024 року |
Порядок безоплатної приватизації та набуття у користування земельних ділянок на території Кадубовецької сільської територіальної громади |
Відділ земельних відносин благоустрою та охорони НС |
Кількість звернень громадян, а саме учасників бойових дій, стосовно взяття їх на облік в чергу для забезпечення земельними ділянками; Кількість звернень громадян, стосовно оформлення права власності та/або користування, які надані до набрання чинності Земельним кодексом України Кількість укладених договорів оренди на земельні ділянки із цільовим призначенням для городництва Кількість укладених договорів від імені установника управління спадщини |
Також рішенням виконавчого комітету від 09 січня 2025 року, затверджено звіти про повторне та періодичне відстеження регулторних актів за 2024 рік, а саме:
- «Порядок добровільного відшкодування безпідставно збережених коштів за використання земель комунальної форми власності з порушенням вимог законодавства» затвердженого рішенням ХХХІV сесії VІІІ скликання Кадубовецкьої сільської ради №497-34/2023 від 10.10.2023 року
- «Правила благоустрою території населених пунктів Кадубовецької сільської ради» затвердженого рішенням VІІ сесії VІІІ скликання Кадубовецкьої сільської ради №5-7/2021 від 23.04.2021 року
- «Про встановлення місцевих податків та зборів» затвердженого рішеннями ІХ сесії VІІІ скликання Кадубовецкьої сільської ради №6.1-9/2021, №6.2-9/2021, №6.3-9/2021, №6.4-9/2021 від 08.07.2021 року
- «Норми надання послуг з вивезення побутових відходів для населених пунктів Кадубовецької сільської ради» затвердженого рішенням ХХІХ сесії VІІІ скликання Кадубовецкьої сільської ради №320-29/2023 від 24.03.2023 року
Основні завдання:
-
Оцінка відповідності регуляторних актів цілям, заради яких вони були прийняті:
- аналіз показників результативності, визначених під час затвердження актів;
- виявлення недоліків, які можуть впливати на досягнення цілей.
-
Вивчення впливу регуляторних актів на бізнес та громаду:
- проведення опитувань підприємців і мешканців;
- визначення фінансових, соціальних та економічних ефектів дії актів.
-
Удосконалення механізмів регулювання:
- підготовка пропозицій щодо внесення змін до діючих актів;
- скасування неактуальних документів, які втратили свою ефективність.
Очікувані результати:
- підвищення ефективності діючих регуляторних актів;
- забезпечення балансу інтересів громади, бізнесу та органів місцевого самоврядування;
- актуалізація регуляторної бази відповідно до сучасних викликів та потреб.